שרותים
צור קשר
טלפון:         03-536-8885
ארה"ב:  1-781-436-0972

הנהלה

דף הבית >> אודות החברה >> הנהלה
אושרית דינור - רו"ח   אשרית דינור
שותפה מנהלת

אשרית דינור היא רו"ח מוסמכת, בעלת תואר שני במנהל עסקים בתחום מימון מאוניברסיטת בר אילן, עם ניסיון של מעל 15 שנה בתפקידי ניהול כספים ויעוץ אסטרטגי.
לאשרית ניסיון עשיר בפיתוח מחלקות כספים וניהול מערך החשבונאות והכספים, בקרה תקציבית, תהליכי מיזוג ורכישה, התקשרויות עם רשויות המס ושאר רשויות ממשלתיות, ניהול תזרים המזומנים ומערך הבנקים, פתרונות מימון, הטמעת מערכות מידע, וניהול תפעולי ופיננסי של נציגויות ישראליות של חברות זרות.
ניסיונה העשיר של אשרית כ- CFO נרכש בחברות ממגוון תעשיות, הכוללות ייצור, הפצה, טכנולוגיה ושירותים, כדוגמת: אינגרם מיקרו ישראל, דיימקס מערכות, ביזנס אינטליג'נס אסושיאייטס, מדיסייף ועוד.
כיועצת בתחום ניהול הכספים, היא ליוותה חברות רבות בתהליכי מיזוג ורכישה, משלב המשא ומתן, דרך דיודיליג'נס ועד הטמעה מלאה של המבנה החדש.
בעת שהותה בארה"ב, פעלה כיועצת לחברות ישראליות בעלות נציגויות בארה"ב, וכן היתה ממונה על שירותי חשבות וביקורת במשרד רו"ח אמריקאי. אשרית החלה את דרכה המקצועית כעתודאית ושימשה כראש מדור בקרה וביקורת באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל.

  שרי מורשת
שותפה מנהלת
שרי מורשת בעלת תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות עם ניסיון של מעל 17 שנה בתפקידי ניהול בכירים, ניהול כספים, פיתוח עסקי ויעוץ אסטרטגי.
שרי שימשה מעל 7 שנים כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אמדאוס ישראל בבעלות חברת אמדאוס העולמית מובילת הטכנולוגיה בעולם לענף התיירות ובעלת 217 סניפים, כ - 10,000 עובדים ומחזור מכירות עולמי של 3 מיליארד יורו. שרי ניהלה בשיתוף עם המנכ"ל  את החברה הישראלית בתחום המכירות, שיווק, אסטרטגיה עסקית, שירות לקוחות, משאבי אנוש, אופרציה וכספים.
שרי אף שימשה כסמנכ"ל כספים ותפעול של חברת פורמולה טרוול בע"מ מקבוצת פורמולה והייתה לה אחריות כוללת על מחלקת הכספים וניהול האופרציה של החברה בישראל והסניף התאילנדי.
לשרי ניסיון עשיר בניהול כספים ופעילות פיננסית ועסקית של חברות בינלאומיות, ניסיון עשיר בניהול תזרים המזומנים ומערך הבנקים, בקרה תקציבית, ליווי בגיוס הון, צמצום בעיות גביה, ליווי בתהליך מיזוג או רכישה, ניתוח אסטרטגי, ניהול חוזים והתקשרויות ועוד.

  עידית פרימס
סמנכ"ל דקסטרה

עידית היא רו"ח מוסמכת בארה"ב, ובעלת תואר ראשון ושני במערכות מידע חשבונאיות מאוניברסיטת פלורידה אטלנטיק.
עידית בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתפקידי ניהול כספים שנרכש במגוון חברות סטארט אפ וטכנולוגיה.
טרם הצטרפותה לדקסטרה, עידית שימשה כ-CFO  של מספר חברות, ביניהן: ספקטרום דיינמיקס (מכשור רפואי), טרייבנט (פתרונות בתחום תשלום נייד), סלטיק טכנולוג'יס ואינטרוויז. כמנהלת הכספים, ליוותה והובילה תהליכי גיוס הון, פיקחה על התחום המשפטי והאדמיניסטרטיבי, ניהלה את כלל המשאבים הפיננסיים כולל תחזיות, תקציב ותזרים מזומנים, ותמכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ותפעוליות.
קודם לכן, עבדה עידית באמדוקס כאחראית על כלל ההיבטים הפיננסיים של תהליך ההנפקה, דיווח ל-SEC, ועריכת דוחות מאוחדים ע"פ תקנות GAAP  ו – SEC .
עידית החלה דרכה המקצועית ב-KPMG  בארה"ב, כמבקרת ויועצת בתחום הכנת חברות להנפקה ציבורית ונהלי SEC.
כחלק מעבודת ההתנדבות שלה, עידית משמשת כיועצת עסקית במסגרת IVN (Israel Venture Network), המאגדת יזמים, מנהלים בכירים ותורמים במטרה לחזק את המנהיגות העסקית, החינוכית והחברתית בישראל.